0
0
0
Nákupní košík
0
0
Filtrované výrobky pasují na
Přidejte model své motorky
Menu

Píst ProX

Popis

Více než 35-ti letá zkušenost ve výrobě výrobě pístů! Písty ProX jsou tou nejlepší volbou.

ProX je největším světovým výrobcem závodních pístů. Již od roku 1975 vyrábí kvalitní písty, které jsou srovnatelné s originálem za rozumnou cenu. Písty ProX jsou potažené teflonem stejně jako písty v originálním provedení.

Všechny písty dodáváme včetně vysoce kvalitních pístních kroužků, pístního válce a C-spon.
Nezapomeňte na výměnu ložiska pístního čepu!
Zvolit píst:
B-píst je vhodný pro všechny opotřebené válce.
A-píst je vhodný pro nové válce.

B-píst je o setiny milimetrů větší než A-píst, důvodem rozdílu velikosti je kompenzace opotřebení. C-píst je větší než B-píst atd.

Na co nezapomenout při výměně pístu:
Pokud je původní píst poškozený, je nutno ihned najít příčinu a provést opravu, jelikož špatná směs paliva může způsobit přehřívání. Příčinou spálených pístů může být: Nízká teplota zapalovacích svíček, nesprávně seřízené zapalování nebo únik vzduchu.

Pokud byl původní píst spálený a nebo zničený, rozeberte klikovou skříň a důkladně ji vyčistěte od zbytků kovu.
Pozorně zkontrolujte stav válce, zda je souměrně oválný a v dobrém stavu.

Montáž pístu:
Při výměně pístu je nutná výměna těsnění!

Šipka pístu musí směřovat k výfukovému kanálu. Opatrně nasaďte kroužky pístních čepů a uzamkněte.
Při instalaci pístních kroužků dávejte pozor u některých pístů je výztuž. Právě u těchto kroužků může dojít k chybě při instalaci. Proto zkontrolujte pozorně pístní kroužek že sedí pevně v drážce a jeho pevné uzamčení.
Namažte všechny díly 10W30 nebo 10W40 motorovým olejem.

Umístěte nové těsnění válce na klikovou skříň, nasaďte pístní kroužky a nechte válec sklouznout do spodní pozice. Před demontováním víka hlavy válců je nutno otáčet klikovou hřídelí. Zkontrolujte, že píst se volně pohybuje v cylindru s již nasazenými kroužky.

Repasované motory vyžadují speciální úpravu. Karburátor chráníte použitím tužšího paliva. Vyvarujte se řízení za extrémně vysokých a nízkých otáček, nezrychlujte a neměňte rychlost na plno. Nezapomeňte přidat olej do paliva.

Písty pochází z velké sériové výroby a je materiál minimálním nákladem výroby. Tudíž nedochází k šetření na materiálu . Pokud dojde k poškození pístu, není to závadou na pístu. K chybě běžně dojde při nesprávně provedené montáži, kdy se nerovnoměrně opotřebovaný válec spolu s pístními kroužky poškodí. Vliv na poškození válce mají: Špatně nastavený karburátor, nesprávná směs paliva, poškozená kliková/váčková hřídel.