0
0
0
Nákupní košík
0
0
Filtrované výrobky pasují na
Přidejte model své motorky
Menu

Píst Wössner 2-Takt

Popis

Wössner písty s teflonovým povrchem.
Sada pístu obsahuje: Pístní kroužky / Závitový kolík / Pojistné kroužky
POZOR: Nezapomeňte na těsnění!
Zvolte píst:
- A-píst je určen pro nový válec a nebo válec s obnoveným Nikasilem
- B-píst je obecně větší než A-píst, slouží ke kompenzaci opotřebení.
- C-píst je větší než B-píst ...
Na co nezapomenout při výměně pístu:
Pokud je původní píst poškozený, je nutno ihned vyšetřit příčinu a provést opravu jelikož špatná směs paliva může způsobit přehřívání. Příčinou spálených pístů může být: Nízká teplota zapalovacích svíček, nesprávně seřízené zapalování nebo únik vzduchu.
Pokud byl původní píst spálený a nebo zničený, rozeberte klikovou skříň a důkladně ji vyčistěte od zbytků kovu.
Zkontrolujte stav válce, zda je souměrně oválný a v dobrém stavu.
Montáž pístu:
- Při výměně pístu je nutná výměna těsnění!
- Šipka pístu musí směřovat k výfukovému kanálu. Opatrně nasaďte kroužky pístních čepů a uzamkněte.
- Při instalaci pístních kroužků dávejte pozor u některých pístů je výztuž. Právě u těchto kroužků může dojít k chybě při instalaci. Proto zkontrolujte pozorně pístní kroužek že sedí pevně v drážce a jeho pevné uzamčení.
- Namažte všechny díly 10W30 nebo 10W40 motorovým olejem.
- Umístěte nové těsnění válce na klikovou skříň, nasaďte pístní kroužky a nechte válec sklouznout do spodní pozice. Před demontováním víka hlavy válců je nutno otáčet klikovou hřídelí. Zkontrolujte, že píst se volně pohybuje v cylindru s již nasazenými kroužky.
- Repasované motory vyžadují speciální úpravu. Ochraňte karburátor použitím tužšího paliva. Vyvarujte se řízení za extrémně vysokých a nízkých otáček, nezrychlujte a neměňte rychlost na plno. Nezapomeňte přidat olej do paliva.
- Písty jsou vyráběny ve velkých sériích, tudíž je materiál minimálním nákladem výroby. Tudíž nedochází k šetření na materiálu. Pokud dojde k poškození pístu, není to závadou na pístu. Běžně k chybě dojde při nesprávně provedené montáži, kdy se nerovnoměrně opotřebovaný válec spolu s pístními kroužky poškodí.
- Vliv na poškození válce mají: Špatně nastavený karburátor, nesprávná směs paliva, poškozená kliková/váčková hřídel.