0
0
0
Nákupní košík
0
0
Filtrované výrobky pasují na
Přidejte model své motorky
Menu

Píst Wössner 4-Takt

Popis

Prvotřídní písty a ojnice Wössner jsou vyráběny v Německu.
Wössner má více než 25-ti letou zkušenost ve výrobě dílů nejvyšší kvality pro známé závodní týmy a přední výrobce aut! Pokud chcete to nejlepší pro váš 4-taktní motor, písty Wössner jsou jasnou volbou.
Existují 2 druhy pístů: Kované a odlévané.
Odlévaný píst je lehký a nenáročný na výrobu ale za to je křehký, snadno dochází k jeho poškození a následnému zadrhnutí motoru.
Proto jsou písty Wössner kované a následně prochází moderním procesem opracování pro větší odolnost a pevnější strukturu. Píst zvládá vysoké zatížení 4-taktních motorů.
Wössner nabízí široký sortiment kovaných pístů, které odpovídají svými rozměry originálním dílům motoru. Písty mají povrchovou úpravu, která snižuje tření mezi pístem a válcem. Tímto nejen zvýšíte výkon motoru, ale také prodloužíte životnost válce!
Zvolte píst:
- A-píst je určen pro nový válec a nebo válec s obnoveným Nikasilem
- B-píst je obecně větší než A-píst, slouží ke kompenzaci opotřebení.
- C-píst je větší než B-píst ...
Na co nezapomenout při výměně pístu:
Pokud je původní píst poškozený, je nutno ihned vyšetřit příčinu a provést opravu jelikož špatná směs paliva může způsobit přehřívání. Příčinou spálených pístů může být: Nízká teplota zapalovacích svíček, nesprávně seřízené zapalování nebo únik vzduchu.
Pokud byl původní píst spálený a nebo zničený, rozeberte klikovou skříň a důkladně ji vyčistěte od zbytků kovu.
Zkontrolujte stav válce, zda je souměrně oválný a v dobrém stavu.
Montáž pístu:
1. Při výměně pístu je nutná výměna těsnění!
2. Šipka pístu musí směřovat k výfukovému kanálu. Opatrně nasaďte kroužky pístních čepů a uzamkněte.
3. Při instalaci pístních kroužků dávejte pozor u některých pístů je výztuž. Právě u těchto kroužků může dojít k chybě při instalaci. Proto zkontrolujte pozorně pístní kroužek že sedí pevně v drážce a jeho pevné uzamčení.
4. Namažte všechny díly 10W30 nebo 10W40 motorovým olejem.
5. Umístěte nové těsnění válce na klikovou skříň, nasaďte pístní kroužky a nechte válec sklouznout do spodní pozice. Před demontováním víka hlavy válců je nutno otáčet klikovou hřídelí. Zkontrolujte, že píst se volně pohybuje v cylindru s již nasazenými kroužky.
6. Repasované motory vyžadují speciální úpravu. Ochraňte karburátor použitím tužšího paliva. Vyvarujte se řízení za extrémně vysokých a nízkých otáček, nezrychlujte a neměňte rychlost na plno. Nezapomeňte přidat olej do paliva.
7. Písty jsou vyráběny ve velkých sériích, tudíž je materiál minimálním nákladem výroby. Tudíž nedochází k šetření na materiálu. Pokud dojde k poškození pístu, není to závadou na pístu. Běžně k chybě dojde při nesprávně provedené montáži, kdy se nerovnoměrně opotřebovaný válec spolu s pístními kroužky poškodí.
8. Vliv na poškození válce mají: Špatně nastavený karburátor, nesprávná směs paliva, poškozená kliková/váčková hřídel.