Řetěz Twenty Delta X-Ring je kvalita vhodná pro nejdrsnější motokrosové a enduro ježdění.
Řetěz Delta X-ring je navržen pro nízký valivý odpor a minimální následné protažení a poskytuje o 50 % nižší tření než řetěz s O-kroužkem, který vydrží třikrát déle než standardní motokrosový řetěz.
Řetěz využívá kroužky Delta X, což znamená výrazně nižší tření a delší životnost. Snížené tření také znamená vyšší výkon na zadní kolo.
Řetěz je vyroben z vysoce kvalitních kalených ocelových článků, které jsou spojeny nýty "Hard Chromium Molybdenum Nikel". Měkčí jádro a extrémně tvrdý povrch poskytují pevné nýty, které se neohýbají ani nelámou, což zajišťuje obrovskou odolnost. Nýty v kombinaci s tvrzenými spoji poskytují extrémně trvanlivý řetěz.
Proč X-Ring?
Řetěz s X-Ring udrží mazivo uvnitř řetězu mnohem déle. Výsledkem je delší a lepší mazání, což znamená, že řetěz je odolnější.
Řetězy O-ring mají mírně vyšší valivý odpor. S nově vyvinutými X-Ring Delta se však tento valivý odpor výrazně snížil a pro většinu jezdců je sotva znatelný. Doporučujeme X-Ring řetěz pro každého, kdo nepatří do světové úrovně elity.
Vlastnosti:
• Řetěz speciálně vyvinutý pro motokros a enduro.
• Technologie X-Ring v kombinaci s technologií Delta, čtyřnásobné těsnicí plochy pro delší životnost a mazací vlastnosti. Technologie Delta poskytuje ještě menší tření než standardní řetězy a řetězy s O-Ring.
• Tepelně zpracované články ze slitiny oceli mají extrémně tvrdý povrch a měkčí vnitřek, což vede k mimořádně vysoké odolnosti proti opotřebení.
• CrNiMo-Studs jsou tvrdě lisované a čtyřikrát děrované pro extrémní pevnost.
-Zlato / kov, 130 článků, 5170LBS, 1.4kg na 130 článků
Dodává se: Spojení nýtů
Všechny řetězy jsou předem napnuté a předpjaté a kombinované s nejlepším výběrem materiálů.
Řetěz Delta X-ring je navržen pro nízký valivý odpor a minimální následné protažení a poskytuje o 50 % nižší tření než řetěz s O-kroužkem, který vydrží třikrát déle než standardní motokrosový řetěz.
Řetěz využívá kroužky Delta X, což znamená výrazně nižší tření a delší životnost. Snížené tření také znamená vyšší výkon na zadní kolo.
Řetěz je vyroben z vysoce kvalitních kalených ocelových článků, které jsou spojeny nýty "Hard Chromium Molybdenum Nikel". Měkčí jádro a extrémně tvrdý povrch poskytují pevné nýty, které se neohýbají ani nelámou, což zajišťuje obrovskou odolnost. Nýty v kombinaci s tvrzenými spoji poskytují extrémně trvanlivý řetěz.
Proč X-Ring?
Řetěz s X-Ring udrží mazivo uvnitř řetězu mnohem déle. Výsledkem je delší a lepší mazání, což znamená, že řetěz je odolnější.
Řetězy O-ring mají mírně vyšší valivý odpor. S nově vyvinutými X-Ring Delta se však tento valivý odpor výrazně snížil a pro většinu jezdců je sotva znatelný. Doporučujeme X-Ring řetěz pro každého, kdo nepatří do světové úrovně elity.
Vlastnosti:
• Řetěz speciálně vyvinutý pro motokros a enduro.
• Technologie X-Ring v kombinaci s technologií Delta, čtyřnásobné těsnicí plochy pro delší životnost a mazací vlastnosti. Technologie Delta poskytuje ještě menší tření než standardní řetězy a řetězy s O-Ring.
• Tepelně zpracované články ze slitiny oceli mají extrémně tvrdý povrch a měkčí vnitřek, což vede k mimořádně vysoké odolnosti proti opotřebení.
• CrNiMo-Studs jsou tvrdě lisované a čtyřikrát děrované pro extrémní pevnost.
-Zlato / kov, 130 článků, 5170LBS, 1.4kg na 130 článků
Dodává se: Spojení nýtů
Všechny řetězy jsou předem napnuté a předpjaté a kombinované s nejlepším výběrem materiálů.